Predajné zručnosti
Akreditované kurzy:
Zákaznícka orientácia – účastníci sa naučia základné princípy zvyšujúce zákaznícku starostlivosť, zvyšovať počet spokojných a verných zákazníkov, lepšie využívať zručnosti potrebné pri poskytovaní služieb zákazníkom a vhodnejšie pracovať so svojím postojom a pracovnými podmienkami pri uspokojovaní zákazníkov. Po kurze budú vedieť identifikovať rôzne typy zákazníkov a prispôsobovať svoj prístup k nim.
Interný zákazník– účastníci sa naučia základné princípy
konceptu interného zákazníka, naučia sa identifikovať svojich kľúčových interných
zákazníkov a dodávateľov a budú schopní rozpoznať, čo
vedie k spokojnosti alebo nespokojnosti interných zákazníkov. Po kurze budú
poznať princípy komunikácie a spolupráce s internými zákazníkmi a nástroje na zdokonaľovanie procesov a identifikovanie
slabých miest či zdrojov.
Predajné zručnosti – účastníci získajú zručnosti a vedomosti potrebné pri verbálnej aj neverbálnej komunikácii so zákazníkom, pri zvládaní námietok a realizovaní predaja produktov a služieb. Naučia sa rozpoznávať signály záujmu a nezáujmu, dohodnúť sa počas stretnutia, techniky zvládania námietok, dokončovania predaja a vyjednávania vzhľadom na náročných klientov.
Ostatné kurzy:
- Obchodné rokovanie
- Vnútorný zákazník ako koncept v dobre fungujúcej organizácii
- Vyjednávanie pre predajcov
- Vyjednávanie pre nákupné tímy
- Predaj v komplexnom prostredí
- Konzultatívny predaj pre obchodníkov a medicínskych reprezentantov
- Predajná prezentácia
- Zvládanie námietok a náročných klientov
- Typológia klientov
- Využitie NLP v predajnom procese