HR prúsery
Cieľom programu HR prúsery je pripraviť HR špecialistov, tímlídrov a supervízorov na kritické situácie, s ktorými sa stretávajú vo svojej práci a náročnú komunikáciu, ktorá je s nimi spojená. Účastníci získajú nenahraditeľnú skúsenosť, zníži sa ich strach z nepríjemných situácií a rozhovorov a budú pripravení podporiť svojich kolegov v náročných momentoch a riešiť ich s chladnou hlavou vďaka nadobudnutému know-how ako postupovať z hľadiska procesného, emočného a vzťahového.
Celý program prebieha zážitkovou metódou a je zameraný na nadobudnutie praktických techník a postupov v oblasti prevencie a riešenia náročných momentov a rozhovorov. Všetky situácie, ktoré sa v rámci programu nacvičujú vychádzajú z dlhoročnej mediátorskej praxe a skúseností s riešením tých najnáročnejších situácií v rôznych spoločnostiach a organizáciách.
Porušenia pracovnej disciplíny pri práci na diaľku
Na webinári Vás prevedieme základnými informáciami a praktickými radami k riešeniu porušení pracovnej disciplíny pri práci z domu a pod. Prediskutujeme s Vami základné zásady a poradíme pri riešení individuálnych situácií tak, aby ste si zachovali spravodlivý prístup a vedeli riešiť problémové situácie efektívne aj na diaľku.
- Drobné, menej závažné a hrubé porušenie pracovnej disciplíny pri práci na diaľku
- Efektívne spôsoby riešenia porušení pracovnej disciplíny
- Zásady riešenia a praktické rady pre komunikáciu (vrátane elektronickej komunikácie)
Emočne náročná komunikácia
Počas webinára Vás prevedieme základnými informáciami o plači, hneve a strachu a pravidlami emočne náročnej komunikácie so zamestnancami. Cieľom je zrozumiteľne a jednoducho Vám pomôcť prekonať obavy z oznamovania zlých správ a čo najlepšie zvládnutie komunikácie v emočne náročnej situácii.
- Plač, strach a hnev - základné informácie a tipy pre prácu s nimi
- Pravidlá emočne náročnej komunikácie (oznamovanie zlých správ, uzatváranie dohôd a pod. - podľa okamžitých požiadaviek účastníkov)
Krízový prepúšťací rozhovor
Počas webinára Vám sprostredkujeme najdôležitejšie praktické informácie potrebné k zvládnutiu krízového rozhovoru s prepúšťaným zamestnancom.
- Príprava a štruktúra prepúšťacieho rozhovoru
- Rýchle tipy na zvládnutie emócií
Úmrtie zamestnanca
Na webinári Vás prevedieme základnými informáciami a praktickými radami k riešeniu úmrtia zamestnanca mimo pracoviska i na pracovisku (od obdržania informácie o úmrtí až po obnovu bežného fungovania firmy). Prediskutujeme s Vami všetky otázky spojené s témou a poradíme pri riešení individuálnych situácií.
- Komunikácia pri náhlom úmrtí, úmrtí po dlhej chorobe, pri úmrtí na pracovisku
- Činnosť a postupy organizácie v období do pohrebu, v deň pohrebu a po pohrebe
- Smútok a trúchlenie zamestnancov
Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať na office@developium.sk.