Manažérske zručnosti
Akreditované kurzy:
Výberové rozhovory – účastníci sa naučia viesť výberový rozhovor, urobiť dobrú prípravu na výberový rozhovor, uplatniť princípy a kroky rozhovoru založeného na kompetenciách, vytvoriť uvoľnenú atmosféru, využiť zručnosti kladenia otázok a aktívneho počúvania, zachytiť a vyhodnotiť dôležité výpovede.
Budovanie a vedenie tímov - účastníci spoznajú svoj preferovaný štýl vedenia ľudí a silné a slabé stránky jednotlivých štýlov vedenia ľudí, naučia sa určiť a uplatniť vhodný štýl vedenia vzhľadom k danej situácii, spoznajú kvality efektívneho tímu a štádiá vývinu tímov, naučia sa poskytovať a prijímať konštruktívnu spätnú väzbu, zákonitosti a princípy motivácie pracovníkov a spôsob ako stanoviť ciele podľa kritérií SMART.
Vedenie porád – účastníci sa naučia pripraviť a realizovať efektívnu poradu, uplatňovať princípy efektívneho riadenia interakcie počas skupinového riešenia úloh, aplikovať zručnosti moderátora pri vedení porád, budú poznať procesy prebiehajúce v skupine a ich význam pri riadení skupinovej práce, kvality efektívneho tímu a efektívnej tímovej spolupráce. Po skončení kurzu budú poznať štádiá vývinu tímov, budú ich vedieť rozpoznať v reálnom tíme a naučia sa poskytnúť spätnú väzbu tímu s cieľom zlepšiť jeho výkon.
Motivácia v práci manažéra – účastníci sa naučia zákonitosti a princípy motivácie pracovníkov, spôsoby ako poskytovať konštruktívnu spätnú väzbu, spoznajú svoj preferovaný štýl vedenia ľudí, úlohu odmeny a trestu a naučia sa ako uplatniť vhodný štýl vedenia vzhľadom k situácii. Po skončení kurzu sa naučia stanoviť ciele podľa kritérií SMART a budú vedieť ako postupovať pri delegovaní úloh pracovníkom.
Hodnotiace rozhovory – účastníci sa naučia význam a prínosy hodnotiaceho rozhovoru v práci s ľuďmi, precvičia si interpersonálne zručnosti spojené s vedením rozhovoru, spoznajú zásady a princípy vedenia hodnotiaceho rozhovoru, naučia sa poskytnúť spätnú väzbu na výkon a správanie zamestnanca a získajú schopnosť prediskutovať problémové oblasti so zamestnancom. Po skončení kurzu budú vedieť zadefinovať výkonové ciele, komunikovať budúce požiadavky a očakávania a poznať chyby, ktoré znižujú objektivitu hodnotenia.
Koučing v práci manažéra- Cieľom kurzu je naučiť a v praxi precvičiť zručnosti účastníkov, ktorí budú po absolvovaní kurzu vedieť rozpoznať zručnosti potrebné pre koučovanie, naučia sa lepšie klásť otázky, aktívne počúvať a zadávať ciele, realizovať koučovací rozhovor a vypracovať plán svojho rozvoja v koučovaní.
Asertivita a riešenie konfliktov – účastníci sa naučia rozpoznávať prejavy asertívneho a neasertívneho správania, ako voliť vhodnú formu podľa situácie, ako efektívnejšie dosahovať výsledky a udržiavať pritom dobré vzťahy, rozpoznať symptómy vznikajúceho a prebiehajúceho konfliktu a nájsť jeho konštruktívne riešenie. Po skončení kurzu budú poznať základné stratégie riešenia konfliktov a naučia sa ich konštruktívne riešiť, budú vedieť riadiť vzťahy okolo seba a predchádzať vzniku konfliktov.
Ostatné kurzy:
- Manažérske zručnosti
- Antifluktuačný
program
- Budovanie klímy
podporujúcej inovácie
- Budovanie
projektových tímov a ich manažovanie
- Doprevádzanie zmeny
pomocou komunikácie
- Empowerment a
delegovanie
- Hodnotiace a
rozvojové pohovory
- Koučing v práci
(sales manažéra, vedúceho, interného kouča, HR managera)
- Od nápadu k úspechu
na trhu
- Organizačný rozvoj
(workshop vs. inovatívne riešenia a systémové myslenie)
- Organizovanie a
plánovanie práce manažéra
- Riadenie obchodných
tímov
- Riešenie problémov a
rozhodovanie
- Rozvoj základných manažérskych kompetencií
- Strategický manažment
- Tímová práca a
teambuilding
- Tréning trénerov
- Vedenie a motivácia
pracovníkov
- Vytyčovanie cieľov a
hodnotenie pracovníkov
- Základy moderného manažmentu