Zmena - ako ju komunikovať a riadiť
Workshop o zmene vám pomôže získať overené a praktické stratégie, vďaka ktorým budete v praxi schopní zameriavať sa na svoje reakcie a reakcie okolia v súvislosti s transformáciou a jej efektívne komunikovanie doprevádzanie. Správne kladenie otázok, ktorých zodpovedanie je dôležité pre rozhodnutia a pre adaptovanie zamestnancov a konkurenčnú silu organizácie v turbulentnom prostredí. Ako správne manažovať očakávania a komunikovať identifikované kroky smerujúce k zabezpečeniu či opätovnému naštartovaniu výkonnosti tam, kde má vplyv jednotlivca najväčší dopad a určuje úspech organizácie.Na kurze sa budeme venovať témam:
- Komunikovanie procesov a zmien zamestnancom
- Zásady dobrej komunikácie zmeny – nevyhnutnosť vs. užitočnosť či výhodnosť zmeny ako starting point na komunikovanie zmeny
- Odpor voči zmene – pôvod, prejavy a zvládanie rezistencie
- „Buy in“ a manažovanie očakávaní účastníkov
- Cvičenie rozvíjajúce jednotlivé komunikačné zručnosti, kontrolu reči tela, hlasu, štruktúru obsahu, používanie pomôcok, zvládnutie trémy, ťažkých poslucháčov a náročných otázok počas zmeny
- Follow-up - rámci follow-up kladieme dôraz najmä na praktický individuálny koučing a uvedomenie si role nositeľa zmeny ako pri iniciovaní, tak podporovaní zmien ako aj ich komunikácie
- Dostanete feedback: Na aké otázky nesmiete zabudnúť pri plánovaní zmeny, Prebratie situácií z praxe so spätnou väzbou
Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať na office@developium.sk.